SEO Analysis of your site


Complete Detailed Analysis

https://lemonexx.com/

Analyzed on 2018-02-27 14:30:43

About this Analysis


This is a specially targeted analysis of your site https://lemonexx.com/. It points out the most important aspects in terms of user experience as well as search engine exposure that needs attention to start getting traffic and retained visitors.
We have created our own algorithm to score your site. After reviewing thousands of websites in our algorithm, we have noticed that a site which scores 75 and above must be already receiving search engine traffic with good social exposure. If yoursite is anywhere below 75, you need to start acting immediately to improve your website promotion.

Your website Score

Your website social marketing status

The below stats are for your website https://lemonexx.com/ and not your facebook or social pages.

Reddit Shares


0

Total Facebook Likes


27

Pinterest Pins


0

Google Plus:


0

Stumble Upon:


0

Linkedin


0

Alexa Rank:


8098270


Your website social meter

Search engines have evolved, social status today holds a very important role in search engine ranking. External factors including the social exposure, the number of quality backlinks adds a lot of weightage to rank a website on the search engines.


This pie chart will show you the intensity of popularity over different social media network so that you can concentrate your efforts on the weak areas.

Social Meter:


The Observations


  1. Title
  2. LEMONEX Cara Kuruskan Badan Dengan Cepat

    60% Complete

  3. Keywords
  4. lemonex, cara kurus, cara kuruskan badan dengan cepat



  5. Description

  6. LEMONEX bantu cara kuruskan badan dengan cepat 5KG Hingga 10KG Sebulan!


  7. Keywords in URL
  8. Excellent, keywords found in your URL



  9. Alt Tags
  10. You have 2 images without alt tags. out of 37 images on the page.
  11.  Alt tags needs immediate attention


  12. Facebook Likes
  13. You only have 27 Likes.Your facebook likes needs immediate improvement.


  14. Pinterest Pins
  15. Pinterest Pins are great way of sharing content, your website is only shared 0 times on pinterest, make your content more shareable, join social combo plan


  16. Google Plus
  17. Your website is not shared on Google plus enough, they are only 0 , It is very crucial for ranking in google, make your content shareable, to speed up, join our social combo.


  18. Linkedin
  19. Your website is not shared on Linkedin enough, they are only 0 , It is very crucial for ranking in google, make your content shareable, to speed up, join our social combo.


  20. Alexa Rank
  21. Your website Alexa Rank needs improvement, Its  8098270 , The higher the Alexa Number, the lesser your site popularity.



  22. Keyword Density:
  23. Body Text Keyword cloud showing the most and least used keywords on the page.

    Below are the keywords which are prominently used in your webpage. Kindly review them to make sure you are not using unnecessary keywords not relevant to your business.

    This is very useful to get a bird eye on which keywords are most prominently used on your page. So that you are not diluting the keyword density on untargeted keywords.

    lemonex cara kuruskan badan dengan cepat blog wordpress memang seksa gemuk dah lah letih nak pilih baju cantik pun susah kaki dan tumit selalu sakit paling teruk rasa rendah diri sebab cuba berat pasti turun hingga sebulan mudarat tidak bukan produk yang berbentuk pil pelangsing atau apa sahaja dikatakan sebagai ubat kurus sama sekali adalah jus minuman botani dihasilkan daripada gabungan grapefruit lemon asid sitrik gula nano sememangnya kaya vitamin keempat empat bahan ini akan saling bekerja memberikan kesan kesihatan terbaik dalam tubuh sebaik diambil secara berterusan setiap pagi sebelum bersarapan itu kebaikan dapat meningkatkan sistem imun manusia samping kandungan serat air banyak sekaligus berupaya proses metabolisme apabila berfungsi baik membantu pembakaran lemak kali lebih efektif usaha penurunan jadi mudah melihat keupayaan tersebut maka terhasillah diharapkan masyarakat bebas masalah obesiti untuk kekal sihat jika anda mengalami berlebihan seperti dagu berlapisperut buncitlemak lenganlemak pingganglemak peha saya syorkan hari jamin puas hati semua degil sekian lama melekat pada padan berkurangan kesannya dilihat seawal macam tapi tak berkesan punn nanti dulu jangan membuat andaian lihat rakan bawah hilang masa perut buncit sampai minggu boleh pakai seluar jeans saiz tanpa diet ketat dari mesti seronok kan juga kita ada habis beribu ringgit gila lambat sangat kat pinggul makin naik bmi masuk kategori pilihan mula penting selamat sampingan terangkan detail bagaimana membakar kalori melalui peningkatan kadar percernaan karbohidrat seimbangkan darah mencegah insulin mengurangkan penyimpanan tiada campuran menggabungkan menurunkan semulajadi grapefruits buah limau gedang menyingkirkan diperlukan oleh komponen mengaktifkan enzim menggalakkan citric acid antioksida metabolisma tahap maksimum menurut hasil kajian semakin tinggi besar peluang ketika bersenam sugar partikel halus sucralose pengganti biasa mengadungi nilai jumlah bakal ditukarkan kepada kelebihan amalkan minum segelas suam bersama